Ministerstwo Finansów szuka agencji do kampanii promocyjnej systemu e-TOLL
Resort finansów ogłosił przetarg na realizację kampanii informacyjno-promocyjnej poświęconej promocji nowego systemu poboru opłat autostradowych dla pojazdów lekkich w ramach projektu e-TOLL. Zainteresowane podmioty mogą zgłaszać oferty do 9 sierpnia.
Celem planowanej kampanii Ministerstwa Finansów jest zachęcenie odbiorców do korzystania z usługi e-TOLL dla pojazdów lekkich. System ten umożliwia opłacanie przejazdów na płatnych odcinkach autostrad Konin-Stryków (A2) i Wrocław – Sośnica (A4) przez samochody osobowe. Ponadto systemem objęta została sieć dróg płatnych dla pojazdów ciężarowych.
Przetarg na kampanię o systemie e-TOLL
W ramach planowej kampanii mają zostać zrealizowane spot reklamowy, key visualne oraz akcja na nośnikach zewnętrznych. Pod uwagę brane będą następujące kryteria: cena brutto oferty (waga 25), scenariusz spotu telewizyjnego (waga 45), graficzny motyw przewodni (waga 25) oraz suma powierzchni billboardów (waga 5).
Termin składania ofert mija 9 sierpnia o 12:00. Zwycięska agencja będzie pracowała z ministerstwem do grudnia br. Resort nie przewiduje zwrotu kosztów udziału agencji w postępowaniu. Wykonawca kampanii zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 tys. zł.
Dołącz do dyskusji: Ministerstwo Finansów szuka agencji do kampanii promocyjnej systemu e-TOLL