SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Marketingowe roszady

Nowi dyrektorzy w pionie marketingu Życia Warszawy

Dorota Haller, od 3 stycznia pełni funkcję dyrektora ds. marketingu i kolportażu Domu Prasowego Sp. z o.o., wydawcy Życia Warszawy.

Z wykształcenia jest ekonomistą (SGH), marketingowcem (studiowała Comunications and Public Relations w USA).

Karierę zawodową rozpoczęła w renomowanej, międzynarodowej agencji reklamowej Saatchi & Saatchi. Następnie przeszła do firmy Henkel Polska S.A., gdzie pracowała na stanowisku senior brand managera marki Schwarzkopf.
Ostatnio pełniła funkcję dyrektora ds. marketingu i promocji w Kompanii Muzycznej Pomaton EMI.

W Domu Prasowym, Dorota Haller zarządza działami promocji i kolportażu.

W najbliższym czasie, działania swoje planuje skoncentrować na opracowaniu strategii rozwoju marki "Życie Warszawy", tworząc jednocześnie, nowy wizerunek dziennika.

Od 2 stycznia, także dział kolportażu Domu Prasowego ma nowego dyrektora. Tomasz Pietrzak, ostatnio kierownik ds. kluczowych klientów i kierownik filii w Kamis Przyprawy S.A.

Wcześniej pracował w Hortex Holding S.A., gdzie zajmował stanowisko kierownika rozwoju ds. dystrybucji.

Dołącz do dyskusji: Marketingowe roszady

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl