SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Marka Idea znika z rynku

Początek kampanii reklamowej wprowadzającej markę Orange do Polski, która zastąpi markę Idea.

Polska Telefonia Komórkowa Centertel rozpoczyna kampanię reklamową wprowadzającą markę Orange do Polski.

Kampania reklamowa (ATL) pod hasłem "Idea łączy się z Orange" rozpocznie się w pełni od 1.09.2005 r. i będzie prezentowana w najbliższych tygodniach w głównych mediach w całej Polsce. Zasiegiem obejmie stacje telewizyjne, prasa (najważniejsze dzienniki i tygodniki), radio, outdoor oraz Internet.

Kampania ma na celu poinformowanie o zmianie marki sieci Idea na Orange.

                  

- Kampania reklamowa oparta jest na głównym przesłaniu, że marka sieci Idea zostanie zastąpiona przez markę Orange i jest to związane z nowymi korzyściami dla polskich klientów ("więcej innowacji", "większy zasięg") - informuje rzecznik prasowy sieci Idea, Jacek Kalinowski.

Według nieoficjalnych informacji "Gazety Wyborczej" zmianie marki ma towarzyszyć specjalny koncert Stinga. Brytyjski wokalista ma zaśpiewać 24 września dla użytkowników Idei (łącznie z sieci korzysta 8,6 mln osób). Koncert ma się odbyć na warszawskim lotnisku Bemowo.

W czerwcu tego roku dyrektor Dywizji Obsługi i Sprzedaży Telekomunikacji Polskiej SA, udziałowca Centertela, informował, że marka Idea zostanie zastąpiona marką Orange do końca tego roku.

W połowie kwietnia operator sieci Idea PTK Centertel zawarł z Orange umowę licencyjną, dzięki której będzie mógł świadczyć usługi pod marką Orange.

Umowa licencyjna zawarta została na 10 lat (z możliwością przedłużenia) i przewiduje, że opłata licencyjna wyniesie 1,6 proc. rocznych obrotów Centertela, czyli około 90 mln zł.

Przedstawiciele Centertela mówili wcześniej, że wdrożenie nowej marki w innych krajach, gdzie wprowadzano Orange, zajmowało 6 do 12 miesięcy od czasu podpisania umowy, i podobny czas na wprowadzenie nowej marki będzie potrzebny także w Polsce.

Orange jest jedną z najważniejszych światowych firm, która rozpoczęła działalność 28.04.1994 r. w Wielkiej Brytanii. Obecnie Orange jest jedną z wiodących marek na rynku telefonii komórkowej, z której korzysta obecnie ponad 56 milionów klientów w 17 krajach.

A jaka jest Państwa opinia w tej sprawie?

Dołącz do dyskusji: Marka Idea znika z rynku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl