SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Marka 4F oskarżona o polityczne angażowanie się. "Odzież kupiona na zasadach rynkowych"

Organizatorzy i uczestnicy trwającego w Olsztynie, a organizowanego m.in. przez prezydenta Warszawy Rafała Trzaskowskiego Campusu Polska Przyszłości noszą koszulki i bluzy z logo marki 4F (OTCF). W social mediach zarzucono marce odzieżowej, że angażuje się politycznie. - Koszulki i bluzy 4F, w których mogli zobaczyć Państwo uczestników Campusu, kupiliśmy od firmy na zasadach rynkowych. Projekt i nadruk naszych logotypów wykonaliśmy na późniejszym etapie, bez udziału marki. 4F nie jest sponsorem naszego wydarzenia - przekazał redakcji Wirtualnemedia.pl zespół prasowy Campus Polska Przyszłości.

Rafał Trzaskowski/fot. X/Twitter Rafał Trzaskowski/fot. X/Twitter

Od piątku 25 sierpnia br. trwa w Olsztynie Campus Polska Przyszłości organizowany m.in. przez prezydenta Warszawy Rafała Trzaskowskiego. Udział w nim biorą ludzie kultury, sztuki, nauki, eksperci z różnych dziedzin oraz politycy. W największym stopniu z Platformy Obywatelskiej i Koalicji Obywatelskiej. Swoje wystąpienia mieli też m.in. Władysław Kosiniak-Kamysz i Szymon Hołownia, Robert Biedroń, Włodzimierz Czarzasty i wielu innych.

W relacjach z tego wydarzenia nietrudno zauważyć, że jego organizatorzy i uczestnicy (m.in. Rafał Trzaskowski, Sławomir Nitras, Barbara Nowacka ubrani są w koszulki i bluzy z logo marki 4F (jej właścicielem jest polska firma OTCF), obrandowane dodatkowo logo Campus Polska.

4F angażuje się politycznie?

Nie pozostawił tego bez komentarza Sławomir Jastrzębowski, obecnie szef portalu Salon24.pl. W swoim wpisie na X/Twitterze zamieścił zdjęcie Rafała Trzaskowskiego w bluzie 4F i ironicznie zapytał: "Czy firma 4F zaczęła się politycznie angażować? Chciałbym wiedzieć, gdyż...".

Wpis od soboty do wtorku wieczorem wyświetlono ponad 454 tys.razy. Pojawiło się pod nim bardzo wiele komentarzy - różnej treści. Jedni zapowiedzieli, że jeśli to prawda, więcej razy nie kupią już żadnej rzeczy z logo 4F.

Niektórzy z komentujących stwierdzili, że marka nie powinna wspierać polityków.

Inni z kolei wrzucali zdjęcia prezydenta Andrzeja Dudy ubranego w kurtkę marki 4F i przypomnieli: "Jak Duda paradował to jakoś pytań o to nie było".

Jeden z internautów zamieścił zdjęcie premiera Mateusza Morawieckiego z bluzie z logo 4F.  Kolejna osoba zapytała Sławomira Jastrzębowskiego: "No a jeśli nawet jest sponsorem to w czym problem? Prywatna firma reklamuje się tam gdzie chce. Sponsoring przez @kghm_sa @totalizator_sp  partyjnej tzw "pielgrzymki" Ci nie przeszkadza?" (red: pisownia oryginalna).

Jeszcze inny użytkownik stwierdził: "4F robi też polary z KGHM, znaczy, że politycznie zaangażowana?".

Byli też tacy, którzy byli zdziwieni pytaniem Sławomira Jastrzębowskiego: "Nie rozumiem trochę uszczypliwości. 4F jak sądzę to marka jak każda inna, a może nie jak każda inna bo POLSKA. Jednak zarzucanie jej politycznego angażu, bo zrobiła stroje na zlecenie to chyba absurd. Chyba że o czymś nie wiem, nie doczytałem? Zlecenie to zlecenie i tyle w temacie" - stwierdził jeden z komentujących.

Inna osoba dodała: "Niesamowite, prywatna firma  ma segment pod indywidualne zamówienia, na tym właśnie polega gwarantowana prawem wolność działalności gospodarczej. Widzę, że niektórych ta wolność już uwiera i chcą odebrać 4F partnerstwo w polskim sporcie bo opozycja kupiła tam odzież  XD".

OTCF: zakup na zasadach rynkowych

Zapytaliśmy firmę OTCF, właściciela marki 4F o współpracę z organizatorami Campus Polska Przyszłości. Aleksandra Chalimoniuk, jej PR director w rozmowie z Wirtualnemedia.pl przekazała, że marka nie jest w żaden sposób zaangażowana w wydarzenie, nie jest jej partnerem ani sponsorem, a odzież jej marki została przez organizatorów wydarzenia zakupiona na zasadach rynkowych. Zapewniła również, że OTCF nie odpowiada za obrandowanie zakupionej odzieży logo Campus Polska.

Informacje te potwierdził serwisowi Wirtualnemedia.pl zespół prasowy Campus Polska. Przekazano nam, że każda uczestniczka, każdy uczestnik, a także wolontariuszki, wolontariusze oraz prelegentki i prelegenci otrzymują od organizatorów wydarzenia w ramach pakietu startowego bluzę, koszulkę, a także inne gadżety z logo Campusu.

- Za każdym razem z ogromną pieczołowitością dbamy o część wizerunkową naszego festiwalu. Chcąc promować i wspierać polskie marki i wysoką jakość, zakupiliśmy bluzy i koszulki od znanej na całym świecie marki 4F. Koszulki i bluzy 4F, w których mogli zobaczyć Państwo uczestników Campusu, kupiliśmy od firmy na zasadach rynkowych. Projekt i nadruk naszych logotypów wykonaliśmy na późniejszym etapie, bez udziału marki. 4F nie jest sponsorem naszego wydarzenia - poinformował nas zespół prasowy Campus Polska.

Dołącz do dyskusji: Marka 4F oskarżona o polityczne angażowanie się. "Odzież kupiona na zasadach rynkowych"

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
G
Przywalanie się na siłę i hipokryzja. Jak zauważyli internauci, obóz rządzący również chodzi o ciuchach 4F. Chyba lepiej, że KO kupiła sobie odzież 4F, która jest polską firmą niż np. marki adidas? Wtedy dopiero byłaby g-burza, że NIEMIECKA firma wspiera Platformę itd. Żenada...

p.s. ekipa od szeptanki, liczę na Wasze minusy tego wpisu, w końcu za coś Wam płacą. :)
1 0
odpowiedź
User
zeu
Kupili na zasadach rynkowych. Za demokratyczną gotówkę.
Od demokratycznych darczyńców i filantropów.
Prelegent Barbara Nowacka czy tam prelegent Michał Kamiński - lubią demokratyczne szaty kupowane po komercyjnych cenach.
Widać to było po ich szczerych demokratycznych, campusowych uśmiechach.
1 0
odpowiedź
User
Widz
I tak stracili jednego stałego klienta....
2 0
odpowiedź