Lufthansa zachęca „Spotkajmy się pośrodku“
Linie lotnicze Lufthansa rozpoczęły kampanię reklamową "Spotkajmy się pośrodku“, która ma wypromować ofertę tańszych lotów do Azji.
W nowej akcji przewoźnik zachęca, by na miejsce spotkania wybrać miasto leżące w połowie drogi łączącej bliskie osoby. Na stronie linii można dokładnie wytyczyć środek odległości dzielącej bliskich i znaleźć najbliższe miasto, do którego Lufthansa oferuje połączenia.
"Meet Halfway" to również konkurs, w którym do wygrania są bilety lotnicze w klasie ekonomicznej dla dwóch osób. Aby wziąć udział w zabawie, należy opublikować na Instagramie lub Facebooku zdjęcie osoby, za którą tęsknią wyjaśniając, dlaczego chcą spotkać się pośrodku. Do zdjęcia należy dołączyć hasztagi #LufthansaMeetHalfway oraz punkty współrzędne miejsca leżącego w połowie drogi, które można wygenerować na stronie kampanii.
Konkurs potrwa do 9 października. Kampania obejmie też niestandardową akcję - na ulice Warszawy wyjedzie specjalny stary Volkswagen w malowaniu Lufthansy, promujący hasło #MeetInTheMiddle.
Lufthansa reklamuje obecnie promocyjną ofertę lotów do miast azjatyckich - Hong Kongu, Bangkoku, Seulu i Tokio. Promocja komunikowana jest w radiu i internecie. Dodatkowo, w Warszawie i Krakowie pojawią się reklamy na lotniskach oraz na środkach transportu, w stolicy także w metrze.
Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja Kolle Rebbe, planowanie mediów zostało powierzone domowi mediowemu Mindshare.
Dołącz do dyskusji: Lufthansa zachęca „Spotkajmy się pośrodku“