Lotos reklamuje drugą edycję programu lojalnościowego (wideo)
Rusza kampania reklamowa programu lojalnościowego Navigator prowadzonego na stacjach Lotos. Akcja pod hasłem "Nagrody szybko i od ręki" obejmuje telewizję.
Kampania reklamowa programu lojalnościowego Navigator, którego druga edycja rozpoczyna się na stacjach Lotos, pokazuje, że można w nim szybko zdobyć atrakcyjne nagrody. Animowany spot wykorzystywany w tej akcji podkreśla, że tankowanie paliwa Dynamic dwukrotnie zwiększa szanse na wygraną.
Kampania pod hasłem "Nagrody szybko i od ręki" od 14 marca obejmuje ogólnopolskie stacje telewizyjne. Kreację 30-sekundwego spotu przygotowała agencja reklamowa Euro RSCG, jego realizacją zajęło się studio postprodukcyjne Orka, natomiast media na potrzeby akcji - zaplanowanej do 13 kwietnia - kupił dom mediowy Optimum Media OMD.
Dołącz do dyskusji: Lotos reklamuje drugą edycję programu lojalnościowego (wideo)