Lokalna telewizja zyskuje w sieci
Amerykańscy telewidzowie są bardziej zaangażowani w lokalne informacje w porównaniu z innymi medialnymi platformami, a internetowe serwisy lokalnych stacji są dla nich częstym źródłem newsów.
Dla 55 procent respondentów uczestniczących w badaniu firmy Hearst-Argyle, lokalna telewizja jest najważniejszym źródłem informacji - informuje serwis MediaPost Publications. Na drugim miejscu znalazł się tutaj internet (26 procent).
Z kolei internetowe serwisy lokalnych stacji telewizyjnych są po wyszukiwarkach najczęściej wykorzystywanymi źródłami w poszukiwaniu najnowszych newsów i informacji pogodowych.
Gorzej wygląda sytuacja lokalnej telewizji na rynku reklamy. Z 8,5 miliarda dolarów przeznaczonych w ubiegłym roku na lokalną reklamę w sieci, zaledwie 9,3 procenta było przeznaczonych na internetowe witryny lokalnych stacji. Największy udział - 33,4 procenta - miały tutaj serwisy lokalnych gazet.
źródło: MediaPost Publications
Dołącz do dyskusji: Lokalna telewizja zyskuje w sieci