Levi's atakuje
W połowie sierpnia br. marka Levi's rozpocznie działania marketingowe wspierające kolekcję jesień-zima 2005.
Jednym z jej elementów jest kampania prasowa, która skupi się przede wszystkim na prezentacji męskiego modelu dżinsów - Levi's® 512 Bootcut oraz damskiego - 557 Eve o prostych nogawkach.
Nowa, innowacyjna kampania prasowa marki Levi's® zatytułowana "Feel" ukaże się jedynie na łamach polskich czasopism już w połowie sierpnia br. Reklamy prasowe stworzone przez światowej sławy fotografa mody Glena Luchforda w zmysłowy sposób prezentują modele z linii Levi's® Red Tab®.
Hasła kampanii - "Wierzę w miłość od pierwszego dotyku" oraz "Jestem pewien, że dobrze w nich wyglądam" są wypowiedziami każdego z modeli i przekazują odczucia nt. dżinsów, które prezentują.
Levi's® European Marketing Manager Andrea Moore mówi - "Zastanawiając się nad tym, jak najlepiej zobrazować myśl przewodnią kampanii - pewność siebie, którą dają Ci dobrze dopasowane dżinsy - spotkaliśmy młode, niedowidzące osoby. To one nas zainspirowały, opisując swój sposób na dobór garderoby, wykorzystujący zmysł dotyku".
"Osoby niewidome również dbają o swój wygląd i chcą być modne. Jednak przeważnie nie mamy możliwości pojawienia się w kampaniach modowych. Podobnie jak osoby widzące czujemy się seksownie i chcielibyśmy być w ten sposób odbierani. Dlatego też mam nadzieję, iż kampania ta pomoże przełamać istniejące bariery. " - mówi Erik Rimm, model prezentujący model Levi's® 512 Bootcut.
"Nowa kampania marki Levi's "Feel" jest doskonałą okazją do uświadomienia społeczeństwu, że niewidomi i słabowidzący chcą tak samo jak inni dobrze wyglądać i dobrze się czuć. Pokazuje również, że mogą realizować się w bardzo różny sposób np. być modelką lub modelem" - mówi p. Elżbieta Oleksiak, kierownik Działu Rehabilitacji z Polskiego Związku Niewidomych.
Kampania "Feel" obejmie następujące pisma kobiece: Gala, Vivia!, Glamour, Elle, Cosmopolitan oraz Wysokie Obcasy. Pojawi się również w pismach męskich: Playboy, CKM a także w Newsweeku oraz Przekroju.
Za kreację kampanii odpowiada brytyjska agencja BBH. W Polsce adaptacją reklam zajęła się agencja Ditro Communication, zaś za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Levi's atakuje