„Kuchenne rewolucje” hitem TVN. Zyskały 160 tys. widzów
Dziewiąty sezon „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler oglądało średnio 2,52 mln widzów, o 160 tys. więcej niż rok wcześniej. TVN w czasie emisji reality-show był liderem w grupie komercyjnej. Wpływy reklamowe wyniosły 15,6 mln zł.
„Kuchenne rewolucje 9” na antenie TVN oglądać można było w czwartki o godz. 21.30 w okresie od 6 marca do 29 maja br. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl, średnia widownia programu wyniosła 2,52 mln osób, co przełożyło się na 18,26 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 23,09 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził odcinek nadany 4 kwietnia br. Oglądało go 2,87 mln osób.
Dane TVN | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
Data | AMR | SHR % | SHR % |
2014-03-06 | 2 410 221 | 17,5% | 21,9% |
2014-03-13 | 2 533 874 | 19,1% | 23,9% |
2014-03-20 | 2 623 452 | 18,7% | 22,9% |
2014-03-27 | 2 630 098 | 19,2% | 24,2% |
2014-04-03 | 2 873 828 | 21,1% | 27,0% |
2014-04-10 | 2 274 507 | 16,3% | 21,3% |
2014-04-17 | 2 640 752 | 18,9% | 25,2% |
2014-04-24 | 2 593 511 | 18,9% | 25,3% |
2014-05-01 | 2 320 599 | 16,7% | 18,6% |
2014-05-08 | 2 500 515 | 18,1% | 22,2% |
2014-05-15 | 2 428 536 | 17,2% | 19,8% |
2014-05-22 | 2 373 959 | 17,8% | 23,3% |
2014-05-29 | 2 517 710 | 17,9% | 24,9% |
średnia | 2 517 337 | 18,3% | 23,1% |
W porównaniu z emitowanym w analogicznym okresie rok wcześniej siódmym sezonem „Kuchenne rewolucje” zyskały 160 tys. widzów. Wówczas program Magdy Gessler oglądało bowiem 2,36 mln osób, co przełożyło się odpowiednio na 17,28 proc. oraz 20,75 proc. udziału.
TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Kuchennych rewolucji” była wiceliderem w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce zajęła TVP1, emitująca w tym czasie gł. „Sprawę dla reportera” i filmy dokumentalne, co przełożyło się na 19,65 proc. udziału. Za TVN uplasowały się: Polsat („Przyjaciółki”, „To nie koniec świata”; 12,94 proc.) oraz TVP2 (końcówka „Na sygnale”, filmy w paśmie „Kocham Kino”; 13,65 proc.). Z kolei w grupie komercyjnej TVN była liderem, a drugie miejsce zajął Polsat przed TVP1.
| Wszyscy 4+ | 16-49 | |
Stacja | AMR | SHR % | SHR % |
TVP1 | 2 709 470 | 19,65% | 12,52% |
TVN - Kuchenne rewolucje | 2 517 337 | 18,26% | 23,09% |
Polsat | 1 784 800 | 12,94% | 13,65% |
TVP2 | 639 221 | 4,64% | 4,38% |
Wpływy z reklam przy emisji właśnie zakończonego sezonu „Kuchennych rewolucji” wyniosły 15,6 mln zł, podczas gdy nadawana rok wcześniej seria licząca o dwa odcinki więcej przyniosła z reklam 29,5 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
Kolejne odcinki programu „Kuchenne rewolucje” oglądać będzie można w TVN jesienią tego roku.
Dołącz do dyskusji: „Kuchenne rewolucje” hitem TVN. Zyskały 160 tys. widzów