SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Krzysztof Hołowczyc twarzą marki Mubi

Porównywarka ubezpieczeń samochodowych Mubi.pl wystartowała z nową kampanią reklamową. Jej twarzą został kierowca rajdowy Krzysztof Hołowczyc.

Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na możliwe znaczne różnice w cenach ubezpieczenia tego samego pojazdu u różnych ubezpieczycieli.

Kampania reklamowa z udziałem Krzysztofa Hołowczyca w  telewizji oraz w internecie. Kierowca rajdowy porównuje w spocie różnice w cenach ubezpieczeń do cen paliw, które z kolei dla każdego tankującego są równe. Ceny ubezpieczeń samochodowych często się zmieniają, więc - jak przekonuje w spocie telewizyjnym Hołowczyc - warto je zawsze sprawdzać przy każdym kolejnym zakupie.

Koncepcję kreatywną opracował wewnętrznie zespół Mubi.pl.

Dołącz do dyskusji: Krzysztof Hołowczyc twarzą marki Mubi

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
eeelo
Ten Pan jest twarzą tylu marek, że wszystkie mi się zlewają już w jedno... Także nie wiem, czy to sukces. Raczej nie...
0 0
odpowiedź
User
karo
Czy ktoś może mu powiedzieć, żeby zapiął marynarkę jak stoi?
13 4
odpowiedź
User
Wiesiu
Jako kierowca RAJDOWY, ale nie tylko - bo także normalny facet byłeś GOŚĆ ! ale ,jako natrętnie pojawiającego się w większości kanałów - powiem tak >>> GNOJEK JESTEŚ !!!! I Twoje sukcesy-jako kierowcy - nie mają znaczenie, skoro w takiej reklamie wziąłeś udział !
0 0
odpowiedź