Krzysztof Gronowicz dyrektorem marketingu Polska Press na Śląsku, Justyna Duchnowska - w Opolu
Krzysztof Gronowicz został od czerwca br. dyrektorem marketingu w Polska Press Odział Śląsk. Natomiast dotychczas zajmowane przez niego stanowisko dyrektora marketingu spółki Pro Media, też należącej do Polska Press Grupy, objęła Justyna Duchnowska.
Gronowicz na stanowisku dyrektora marketingu Polska Press Oddziału Śląsk zastąpił Annę Jawor-Lachowicz, która rozstaje się ze spółką. Będzie odpowiedzialny za tworzenie i realizację polityki marketingowej wszystkich tytułów prasowych i serwisów internetowych wydawanych przez Oddział, w tym sztandarowego tytułu - „Dziennika Zachodniego”.
W ostatnich latach Krzysztof Gronowicz pełnił funkcję dyrektora marketingu „Nowej Trybuny Opolskiej” w spółce Pro Media. Teraz na tym stanowisku zastąpi go Justyna Duchnowska. Jest ona z mediami związana od 17 lat. Przez ostatnie sześć lat pełniła funkcję redaktor naczelnej bezpłatnego tygodnika „Teraz”. Związana była też z „Nową Trybuna Opolską”: najpierw jako dziennikarka działu miejskiego, a potem jako zastępca kierownika działu miejskiego i wydawca dodatków specjalnych.
Z danych ZKDP wynika, że w I kwartale br. średnia sprzedaż ogółem „Dziennika Zachodniego” wyniosła 41 631 egz., a „Nowej Trybuny Opolskiej” - 14 795 egz. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Krzysztof Gronowicz dyrektorem marketingu Polska Press na Śląsku, Justyna Duchnowska - w Opolu