SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowe wydanie weekendowe gazet Polska Press

Polska Press Grupa wprowadzi 9 listopada br. na rynek nowe, jednolite sobotnie wydanie swoich 16 dzienników regionalnych - “Przy sobocie”. Wydawca nie rezygnuje także z regionalnych treści w weekendy.
 

fot. materiały prasowefot. materiały prasowe

Decyzja o ujednoliceniu nie oznacza, że wydawca rezygnuje z informacji lokalnych w sobotnim wydaniu swoich gazet. - Wręcz przywracamy je do formatu, w którym dawno ich brakowało. Wcześniejsze harmonogramy wydawnicze ograniczały możliwość publikowania aktualnych wiadomości, jednak teraz – dzięki nowym rozwiązaniom redakcyjnym – sobotnie wydanie zyska nowy layout i najnowsze, lokalne treści. Będą one przygotowywane przez nasze regionalne redakcje oraz redakcje tematyczne, takie jak Stronapodrozy.pl czy Motofakty.pl. Warto również podkreślić, że nowa odsłona sobotniego wydania skierowana jest do starszych czytelników, którzy przez dekady wspierali nas swoją lojalnością, ale w ostatnich latach częściej rezygnowali z prenumeraty. Wprowadzamy ten format z myślą o nich – jako wyraz wdzięczności i troski o zachowanie bliskiej więzi z naszymi czytelnikami - przekazało portalowi Wirtualnemedia.pl biuro prasowe Polska Press Grupy.

Potwierdzają to także słowa redaktora naczelnego Grupy. - „Przy sobocie" powstało z myślą o pokoleniu silver  – o osobach w dojrzałym wieku, które pozostają aktywne i ciekawe świata. Chcemy, aby nasi Czytelnicy czuli, że jest to ich przestrzeń, pełna zrozumienia i wsparcia. W ramach nowego, ujednoliconego wydania sobotniego przygotowaliśmy materiały, które dostarczają zarówno inspiracji, jak i praktycznych wskazówek istotnych w codziennym życiu. To treści, które angażują, inspirują i budują więź z Czytelnikami, umacniając jednocześnie naszą pozycję na rynku - przekazał mediom Marek Twaróg, redaktor naczelny Polska Press Grupy. 

Zmiany w Polska Press

W każdym numerze czytelnicy znajdą zestaw artykułów na tematy związane ze zdrowiem, finansami, bezpieczeństwem, kulturą czy sportem. Nie zabraknie również  krzyżówek, felietonów z poradami, przepisów kulinarnych oraz rekomendacji bezpiecznych miejsc na weekendowe wyjazdy. „Przy Sobocie” to także opowieści o życiu codziennym, rodzinie i relacjach społecznych.

Czytaj także: Kolejny menedżer z Orlenu nadzoruje Polska Press

Nowe sobotnie wydanie będzie dostępne w dziennikach regionalnych należących do Polska Press Grupy, takich jak: „Dziennik Bałtycki”, „Dziennik Łódzki”, „Dziennik Polski”, „Dziennik Zachodni”, „Echo Dnia”, „Express Bydgoski”, „Gazeta Krakowska”, „Gazeta Lubuska”, „Gazeta Pomorska”, „Gazeta Wrocławska”, „Głos Dziennik Pomorza”, "Głos Koszaliński", "Głos Szczeciński", „Głos Wielkopolski”, „Nowa Trybuna Opolska” i „Nowości - Dziennik Toruński”.

Według danych PBC w pierwszym kwartale 2024 roku średnia sprzedaż 22 dzienników regionalnych zmalała rok do roku o prawie 15 proc. Niektóre tytuły zanotowały spadki nawet sporo powyżej 20 proc. (wynik „Gazety Olsztyńskiej” / „Dziennika Elbląskiego” poszedł w dół o ponad połowę), zaś niewielki wzrost osiągnęły tylko „Nowiny”. Liderem pozostaje „Gazeta Pomorska”.

Dołącz do dyskusji: Nowe wydanie weekendowe gazet Polska Press

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mikołajek
Twaróg? Aha
odpowiedź
User
Obserwatorka
W tej firmie nadal nikt nie rozumie, że świat jest już 3 epoki dalej. A oni dalej skupiają się na print 🙈
odpowiedź