Kontrofensywa "Wydarzeń"
Rusza wielka kampania reklamowa programu informacyjnego Telewizji Polsat
"Wydarzenia - wiesz, co najważniejsze" pod takim hasłem 3 stycznia 2005 roku rusza kampania promocyjna programu informacyjnego telewizji Polsat "Wydarzenia".
Kampania rozpocznie się 3 stycznia 2005 roku i będzie trwać przez miesiąc. Obejmie telewizję, radio, prasę, outdoor i internet.
Budżetu kampanii, jak również nazwę konkretnych mediów w których pojawią się reklamy, Polsat nie ujawnia.
- Celem kampanii jest wzmocnienie świadomości marki "Wydarzeń" jako programu wiarygodnego, przekazującego najważniejsze, aktualne informacje w sposób profesjonalny, obiektywny i niezależny. Kampania ma za zadanie poinformować widzów o nowej godzinie emisji programu (18:45). Główną prowadzącą "Wydarzeń" jest Hanna Smoktunowicz - powiedziała nam Katarzyna Wyszomirska, rzecznik prasowy stacji.
Kampanię przygotował zespół telewizji Polsat.
Dołącz do dyskusji: Kontrofensywa "Wydarzeń"