SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Konsumenci cenią sobie reklamy

Konsumenci postrzegają reklamy jako przydatny sposób na uzyskaniewiedzy o nowych produktach i niewielu jest zdania, że potrzebnajest ostrzejsza kontrola nad nimi ze strony władz.

64 procent konsumentów uważa, że reklamy są dobrym sposobem nauzyskanie wiedzy o nowych produktach, a dla 59 procent są oneczęsto świetną formą rozrywki - informuje serwis Brand Republic,powołując się na badanie przeprowadzone przez instytut badawczyYouGov na zlecenie stowarzyszenia Advertising Association.

Kolejnych 64 procent respondentów dostrzega też rolę reklam wobniżaniu cen produktów. Niektórzy są też zdania, że aby jeszczebardziej obniżyć koszty ponoszone przez konsumentów, powinno byćwięcej reklam.

Badanie pokazało też, że tylko jeden na siedmiu respondentówuważa, iż konieczna jest większa kontrola ze strony władz nadbranżą reklamową.

"Te wyniki są pocieszające i zachęcające dla branży reklamowej.W czasach gdy firmy są bardzo zaniepokojone obecną sytuacjągospodarczą, to ci którzy będą teraz przed konkurencją zbiorą sporeplony gdy ta sytuacja wróci do normy" - stwierdziła Peta Buscombe,dyrektor wykonawczy Advertising Association.

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: Konsumenci cenią sobie reklamy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl