Konkurs Klubu Twórców Reklamy
Nazwa konkursu Klubu Twórców Reklamy, logo i statuetka wybrane
Przygotowywany przez Klub Twórców Reklamy Konkurs, będzie się po prostu nazywał Konkursem KTR.
"To ważne dla środowiska przedsięwzięcie nie wymaga specjalnych, kreatywnych nazw - powiedział Kot Przybora Prezes KTR. - Klub firmuje swoim "dobrym imieniem" tak nazwę konkursu, jak i nazwę nagrody czy statuetki. Najważniejszym zadaniem Klubu jest budowanie prestiżu konkursu, spowodowanie, by udział w nim brało całe środowisko twórców reklam, od agencji reklamowych po designerów, grafików, twórców reklamy internetowej - reprezentatywny dla całego środowiska reklamowego, by zauważał nowe trendy i możliwości w reklamie polskiej, by konsolidował środowisko.
Zaprojektowane przez Sebastiana Pańczyka wraz z zespołem logo Klubu i statuetka zwana KTR, jest tak przemyślana, iż prezentuje - zawiera w sobie - logo KTR. Użyte w statuetce logo ma formę labiryntu, w którym krąży złota, srebra lub brązowa kulka (kolor nagrody). Statuetka jest prosta i oszczędna, nowoczesna, inna od rozbudowanych form różnych nagród konkursowych. Opracowania graficznego loga KTR dokonał Robert Rosół, pracujący obecnie nad pełną dokumentacją graficzną (manualem).
Klub przygotowuje kampanię informacyjną konkursu. Do prac włączył się copywriter Dawid Kornago.
Dołącz do dyskusji: Konkurs Klubu Twórców Reklamy