'Każdy może być gwiazdą'
Pod tym hasłem ruszyła ogólnopolska kampania wizerunkowa dziecięcej marki odzieżowej Hot Oil będącej własnością poznańskiej firmy Semax.
Kreacja oparta została na wykorzystaniu wizerunku gwiazd popularnego talk-show „Duże dzieci”: Jadzi i Karola. Są to „pozytywne gwiazdy” dzieci inteligentne i z charakterem. Dzięki nim możliwe stało się przeprowadzenie kampanii, która choć pozornie skierowana do dzieci, w rzeczywistości koncentruje uwagę rodziców, którzy pragną aby ich pociechy odniosły sukces. Główny komunikat kampanii „Każdy może być gwiazdą”: ubrania marki Hot Oil gwarantują dzieciom atrakcyjny wygląd i akceptację rówieśników.
Jako dopełnienie kreacji i przekazu wizerunkowego przygotowany został cykl eventów w sklepach Hot Oil– w wyniku przeprowadzanych tam castingów wyłonione zostaną Gwiazdy Hot Oil. Nagrodą dla laureatów będzie profesjonalna sesja zdjęciowa w gwiazdorskiej oprawie (z przejazdem limuzyną i honorarium włącznie). Ich zdjęcia wykorzystane będą w materiałach reklamowych marki Hot Oil w sezonie jesień/zima 2008.
Akcję przygotowała agencja Albedo Marketing.
Dołącz do dyskusji: 'Każdy może być gwiazdą'