SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kanały Grupy TVN zwiększyły oglądalność

Oglądalność stacji grupy TVN wzrosła w kwietniu o 1,4 pkt r/r do23,8%.

Ogólny udział w rynku wszystkich kanałów telewizyjnych grupy TVNwzrósł do 23,8% w kwietniu w porównaniu z 22,4% rok wcześniej. W"peak time" (18:00-23:00) udział w rynku wzrósł do 26,4% wobec25,1% w kwietniu 2007 roku, podała spółka w poniedziałkowymkomunikacie.

Całodobowy udział w rynku flagowej stacji TVN wzrósł w kwietniuo 1,1 pkt r/r do 18,8%.

"W kwietniu 2008 r. całodobowy udział w rynku kanału TVN w jegogrupie docelowej (16-49, miasta pow. 100.000) wzrósł do 24,0% z23,2% w analogicznym okresie 2007 r. W peak time udział kanału TVNw grupie docelowej wzrósł do 28,8% z 27,5% w kwietniu 2007 r." -czytamy w komunikacie.

TVN podał, że udział kanału informacyjnego TVN 24 liczonycałodobowo utrzymał się na poziomie 2,5%. Udział tego kanału w peaktime spadł do 1,6% z 1,7% przed rokiem. W grupie docelowej (ponad25 lat, przychody pow. średniej, miasta pow. 100 tys. mieszkańców)udział TVN 24 wyniósł 4,9% wobec 5,3% przed rokiem licząccałodobowo i 3,6% wobec 3,8% w kwietniu 2007 r. w peak time.

Grupa TVN nadaje 14 programów telewizyjnych: TVN, TVN Siedem,TVN 24, TVN CNBC Biznes, TVN Meteo, TVN Turbo, TVN Style, ITVN, TVNGra, TVN Lingua, TVN Med, Discovery Historia oraz Telezakupy Mango.Grupa jest także właścicielem portalu internetowego, Onet.pl.

  • Więcej informacji:
  • TVN

Dołącz do dyskusji: Kanały Grupy TVN zwiększyły oglądalność

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl