Kampania Siemensa
Kampania reklamowa nowej linii piekarników i płyt marki Siemens
Smak pełni życia - kampania reklamowa piekarników i płyt do zabudowy activeSense marki Siemens
Smak pełni życia, to hasło wiodące kampanii reklamowej, która towarzyszy wprowadzeniu na rynek nowych piekarników i płyt grzewczych marki Siemens.
Kampania rozpoczęła się pod koniec kwietnia i potrwa do połowy lipca.
Piekarniki i płyty grzewcze activeSense to linia nowoczesnych urządzeń, które łączą wysmakowany i elegancki design z niezwykłą funkcjonalnością i innowacyjną technologią. Prosta, intuicyjna obsługa, pełna automatyka oraz wielość funkcji gwarantują, że gotowanie stanie się prawdziwą przyjemnością.
Kampania skierowana jest przede wszystkim do młodych i aktywnych osób, które cenią zarówno szybkość i niezawodność urządzeń kuchennych jak i ich urodę. Adresatem kampanii jest też coraz liczniejsza grupa osób odkrywająca uroki gotowania i własnoręczne przygotowywanie potraw w domu.
Za kreację kampanii odpowiedzialna jest niemiecka agencja "Damm Werbeagentur GmbH" z Frankfurtu, a jej adaptację na polski rynek przygotowała agencja Level z Warszawy. Zakupem mediów zajęła się agencja Media Direction. Reklama publikowana jest na łamach czasopism: "Gala", "Viva", "Wprost", "Polityka", "Dom i Wnętrze", "AGD Infoserwis".
Kampania prasowa otrzymała wsparcie w postaci bilboardu sponsorskiego (8 sekund) w telewizyjnym programie kulinarnym "Pascal! Po prostu gotuj", emitowanym w TVN.
W miejscach sprzedaży pojawiły się również wspierające materiały BTL (m.in. katalogi przygotowane także przez agencję Level).
Dołącz do dyskusji: Kampania Siemensa