Kampania reklamowa Trójki
Wiosenna kampania reklamowa Trójki
"Radość słuchania" to nowe hasło radiowej Trójki związane z kampanią wizerunkową stacji, która rozpocznie się w marcu br. Celem kampanii jest wzmocnienie marki oraz maksymalny wzrost udziałów w rynku słuchalności. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Martis, zaś planowaniem i zakupem mediów zajęła się sama Trójka przy udziale Biura Promocji Polskiego Radia S.A.
Pierwszym etapem działań reklamowych będzie kampania w prasie, która obejmie dzienniki (Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Super Express), tygodniki opinii ( Wprost, Polityka, Newsweek, Przekrój) oraz miesięczniki (Claudia, Businessman Magazine, Pani). W kwietniu reklama Trójki ukaże się na nośnikach reklamy zewnętrznej ( backlighty firmy AMS, 300 lokalizacji - 50 tablic rotowanych co 2 tygodnie). W Warszawie jest także eksponowany wielkoformatowy billboard, znajdujący się na budynku Polskiego Radia S.A.
Również w kwietniu rozpocznie się kampania telewizyjna na antenie TVP1, TVP2, Polsatu, TVN 24 oraz w sieci kin Cinema City i IMAX w ośmiu największych miastach w Polsce. Reżyserem i producentem spotu reklamowego jest Andrzej Jakimowicz, laureat "Paszportu Polityki", twórca filmu pt. "Zmruż oczy".
Dołącz do dyskusji: Kampania reklamowa Trójki