Kampania reklamowa piwa Lech
Lowe GGK autorem olimpijskiej kampanii reklamowej piwa Lech
Kompania Piwowarska SA rozpoczęła realizację olimpijskiej kampanii reklamowej piwa Lech, która potrwa do końca sierpnia br - informuje internetowe wydanie "Media&Marketing Polska".
W ogólnopolskich działaniach reklamowych zostaną wykorzystane wszystkie kluczowe media: telewizja (spoty 30- i 15-sekundowe oraz 8-sekundowe billboardy sponsorskie pojawią się w głównych ogólnopolskich stacjach: TVP, Polsat, TVN i TV4, oraz w kanałach Discovery i Canal Plus), outdoor (tablice 6x3 m) oraz prasa ogólnopolska i stacje radiowe.
Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Lowe GGK, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
Kompania Piwowarska SA jest jednym ze sponsorów polskiej reprezentacji, która pojedzie na olimpiadę Ateny 2004.
Dołącz do dyskusji: Kampania reklamowa piwa Lech