Kampania reklamowa Nordea Profit Plus
Nordea Profit Plus - Najwyższa stopa zwrotu z inwestycji
Nordea Bank Polska rozpoczął kampanie promującą polisę ubezpieczeniową Nordea Profit Plus. Kampania przewiduje emisję reklam w "Gazecie Wyborczej" w najbliższych tygodniach.
- Zdecydowaliśmy się na intensywną kampanię generującą dużą częstotliwość w krótkim, trzytygodniowym okresie - mówi Sławomir Ronkowski, Dyrektor Departamentu Marketingu i Komunikacji Nordea Bank Polska. - Zależy nam na wywołaniu bezpośredniej reakcji potencjalnych klientów, polegającej na pozyskiwaniu szczegółowych informacji w Call Centre. Naszym klientom, którzy posiadają konto elektroniczne dajemy możliwość zainwestowania w polisę przez Internet.
Kreacja reklamy jest dziełem agencji Mediafocus. Planowaniem mediów zajęła się warszawska Media Planning Group. Wsparcie kampanii zapewnia trójmiejska agencja PR Actia Forum.
Dołącz do dyskusji: Kampania reklamowa Nordea Profit Plus