Kampania reklamowa Messenger Service Stolica
W październiku rozpoczęła się wizerunkowo - promocyjna kampania reklamowa Stolicy
W październiku rozpoczęła się wizerunkowo - promocyjna kampania reklamowa Stolicy. Głównym jej celem jest promocja lokalnych usług kurierskich, poinformowanie o nowych, niższych cenach oraz wzmocnienie wizerunku firmy.
– Wykorzystaliśmy mieszankę klasycznych narzędzi ATL jak prasę czy radio z elementami marketingu bezpośredniego, w tym unikalną formę dotarcia poprzez koperty Stolicy. Powtarzający się we wszystkich przekazach element kawy symbolizuje „gorące przesyłki”, czyli najważniejsze cechy naszych usług: szybkość doręczenia i bezpieczeństwo przesyłek.– mówi Monika Biedrzycka, nowa dyrektor marketingu Messenger Service STOLICA SA.
Reklamy ukazują się w dziennikach ogólnopolskich, lokalnych oraz radiu (RMF FM i Radio Zet).
Równocześnie z kampanią medialną rozpoczęła się akcja marketingu bezpośredniego. Pakiety promocyjne wysyłane do obecnych klientów mają zachęcić do częstszej współpracy. Kolejną formą dotarcia są ulotki informujące o nowych, niższych cenach dystrybuowane przez 600 kurierów w Warszawie. Nowatorskim narzędziem BTL wykorzystanym w kampanii są firmowe koperty Stolicy. Jest to nowy, niestandardowy nośnik reklamowy pozwalający dotrzeć precyzyjnie do odbiorcy komunikatu.
Pierwsza edycja kampanii potrwa do końca października. Kolejne etapy oraz planowane motywy będą niespodzianką. Za ich kreację odpowiada agencja TBWA.
Kampania jest pierwszym efektem pracy Moniki Biedrzyckiej, nowej dyrektor marketingu Messenger Service STOLICA SA. Z wykształcenia socjolog o specjalizacji Zachowania Rynkowe, ukończyła kurs Advanced Certificate In Marketing w The Chartered Institute of Marketing w Londynie. Posiada 5-letnie doświadczenie w marketingu branży telefonii stacjonarnej.
Dołącz do dyskusji: Kampania reklamowa Messenger Service Stolica