Kampania przeciwko podróbkom znanych marek
Niecodzienna kampania informacyjna przeciwko podróbkom
Właściciele trzech słynnych francuskich marek towarów luksusowych - Louis Vuitton, Chanel i Lacoste - rozpoczęły niecodzienną kampanię informacyjną przeciwko podróbkom
Pomysł jest niecodzienny: trzy firmy wspólnie umieściły na głównym paryskim lotnisku Roissy Charles de Gaulle plakaty, w których... straszą klientów konsekwencjami przywiezienia do Francji z innego kraju podrobionych towarów. Jeden z plakatów przedstawia podrobiony futerał na telefon - kopię oryginalnego produktu Louis Vuitton - z podpisem: "Ostatni telefon wykonasz do prawnika".
To nie czcze pogróżki. Teoretycznie, kara za sprowadzanie (nawet na własny użytek) towarów podrobionych z innego kraju może sięgać nawet 300 tys. euro i trzech lat więzienia! (Choć w rzeczywistości takie kary nie zapadają). Zdaniem przedstawicieli francuskich firm, prawdziwym bastionem podrabiania luksusowych są w Europie Włochy. I właśnie dlatego większość odstraszających plakatów umieszczono w tej części lotniska, w której odlatują samoloty do słonecznej Italii.
Dołącz do dyskusji: Kampania przeciwko podróbkom znanych marek