Kampania outdoorowa Skody Roomster
Kampania promocyjna kompaktowego minivana Skoda Roomster, nowego modelu samochodów Skody, weszła na outdoor.
Na nośnikach reklamy zewnętrznej o formacie 6x3 m w największych polskich miastach eksponowany jest layout prezentujący sylwetkę nowego samochodu oraz hasło: „Znajdź przestrzeń dla siebie”. Prowadzona jest m.in. na tablicach News Outdoor Poland i potrwa do końca września.
Kampania outdoorowa jest o tyle ciekawa, że wspierana jest rozwiązaniem kreatywnym, polegającym na umieszczeniu nazwy modelu na lampach oświetlających tablice.
Ponadto w Poznaniu prezentowany jest w pierwszej połowie miesiąca inny layout, także z rozwiązaniem kreatywnym, eksponującym samochód w taki sposób, iż jego przód wykracza poza ramy nośnika. Plakat ten zaprasza na odbywający się w dniach 15-17 września w Poznaniu event RoomsterShow i w połowie miesiąca zamieniony zostanie na taki jak w pozostałych miastach.
Kampanię outdoorową koordynuje Scope, część domu mediowego Carat, a layout przygotowała agencja kreatywna Brain.
Dołącz do dyskusji: Kampania outdoorowa Skody Roomster