Kampania batonów Snickers
Kolejna niestandardowa ekspozycja na nośnikach AMS
Od początku października na nośnikach reklamy zewnętrznej trwa wizerunkowa kampania batonów Snickers. Twórcy projektów posłużyli się motywem orzecha laskowego, który jest dodatkowym, przestrzennym elementem plakatów wykorzystywanych w kampanii.
Na nośnikach należących do AMS do tradycyjnych billboardów zamontowano dodatkowy, wystający element - orzech, a do citylightów przestrzenne wytłoczenia w kształcie orzecha.
Na billboardach orzech wystaje poza granice plakatu, tak jakby chciał z nich uciec. Przekaz jest zilustrowany hasłem "Ten orzech już musi lecieć".
W citylightach przednia szyba została zastąpiona powierzchnią z płyty pleksiglasowej, na której nadrukowany jest layout z wytłoczonym przestrzennie motywem orzecha. Tu hasło brzmi: "On umie już czytać, a ty?"
Plakaty z trójwymiarowymi elementami zamontowano wyłącznie na nośnikach AMS. Oprócz przestrzennych konstrukcji w kampanii wykorzystywane są także tradycyjne plakaty z kilkoma różnymi motywami eksponowane na billboardach i citylightach AMS-u oraz innych firm.
Ekspozycja obejmuje swoim zasięgiem osiem głównych miast Polski i potrwa do końca października 2004 roku.
Kreacja została przygotowana przez agencję Nos/BBDO. Za zakup powierzchni odpowiadał dom mediowy Mediacom Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Kampania batonów Snickers