Kampania albumu Superbrands
Rusza kampania promocyjna albumu Superbrands w sieci EMPiK
5 marca pod hasłem "Album Superbrands w EMPiK-u. EMPiK w albumie Superbrands" rusza wielka kampania promocyjna albumu Superbrands. Będzie ona obejmowała sieć EMPiK w całej Polsce. Specjalnymi działaniami zostaną objęte również odziały Megastore oraz dodatkowo warszawskie centrum handlowe Blue City.
Akcja w EMPiK-u została poprzedzona szeroko zakrojoną kampanią reklamową w wybranych stacjach radiowych, najważniejszych dziennikach ogólnopolskich, magazynach opinii oraz na portalu onet.pl. "Naszym celem jest umocnienie świadomości marki Superbrands oraz wzmocnienie jej rozpoznawalności przed kolejnymi edycjami w Polsce tego ogólnoświatowego projektu - mówi Nina Kowalewska - Motlik, wprowadzająca projekt Superbrands do Polski.
Kreację oraz przygotowanie materiałów POS Superbrands Polska powierzył studiu graficznemu Studio Q. Kampania wspierana będzie 30-sekundowymi spotami reklamowymi nadawanymi we wszystkich oddziałach EMPIK Megastore w weekendy.
Promocja albumu jest częścią kampanii wizerunkowej mającej na celu umocnienie marki Superbrands na polskim rynku. Kampania potrwa do końca marca.
Dołącz do dyskusji: Kampania albumu Superbrands