Just wygrał przetarg na dwuletnią kampanię ARR
Just wygrał przetarg Agencji Rynku Rolnego na obsługę reklamową unijnego programu dotyczącego wspólnotowego systemu oznaczeń produktów regionalnych i tradycyjnych.
Przetarg został rozpisany w grudniu 2004 roku, przed podpisaniem umowy koncepcja została zaakceptowana również przez UE.
Projekt "Oryginalność pod ochroną", zakłada intensywną kampanię reklamową oraz długofalowe działania promocyjno-informacyjne, które mają potrwać do końca 2007 roku. Komunikacja skierowana jest zarówno do polskich wytwórców żywności jak i do jej konsumentów. Jej celem jest dostarczenie wytwórcom regionalnej i tradycyjnej żywności informacji na temat możliwości ochrony i wyróżniania nazw produktów w całej Unii Europejskiej oraz zachęcenie ich do aplikowania o nadanie produktowi jednego z trzech oznaczeń gwarancyjnych: Chroniona Nazwa Pochodzenia, Chronione Oznaczenie Geograficzne, Gwarantowana Tradycyjna Specjalność. Drugim celem prowadzonych działań jest dotarcie z informacjami na temat systemu oznaczeń do konsumentów i zbudowanie silnej świadomości szczególnej wartości tak oznaczonych produktów. Pierwsze działania reklamowe rozpoczną się jesienią tego roku.
W związku z rozwojem Just Warszawa, już od czerwca trwa rozbudowa wszystkich zespołów. Zatrudnione zostały już pierwsze nowe osoby w dziale kreacji, do której dołączył art director Miro Charkot, który zajmuje się reklamą od ośmiu lat (wcześniej Testardo Red Cell), a wcześniej wykładał projektowanie graficzne na Łodzkiej ASP oraz copywriter Mirek Bogusławski, działający w branży reklamowej od niemal 10 lat (wcześniej ZEBRA, ARRS Effectica i PND Futura) i operator DTP Sebastian Pawiłojć (wcześniej freelancer).
Proces rekrutacji we wszystkich działach warszawskiego zespołu Just nadal trwa. Just zakłada dalsze wzmocnienie działu kreacji, zespołów accounckich oraz strategii.
Dołącz do dyskusji: Just wygrał przetarg na dwuletnią kampanię ARR