Jay Hunt zajmie się rozwojem formatów wideo w Apple
Jay Hunt dołączyła do Apple jako dyrektor kreatywna działu rozwoju treści wideo w Europie. Przez ostatnie 7 lat była chief creative officerem w brytyjskiej telewizji Channel 4.
Jay Hunt ma wieloletnie doświadczenie w branży telewizyjnej. To ona stoi za sukcesem takich formatów jak „Sherlock”, „Luther”,” Humans” czy „Gogglebox” (ten ostatni, w Polsce emitowany na kanale TTV). Sprowadziła z USA do brytyjskiej telewizji seriale „Homeland” i „Opowieść Podręcznej” („The Handmaid’s Tale”). Hunt przez wiele lat była związana z BBC i Channel 5, a ostatnie siedem lat spędziła w Channel 4. Ze stacją rozstała się w lipcu tego roku.
Jako creative director Jay Hunt będzie rozwijać formaty telewizyjne i filmowe Apple w Europie. Raportować będzie do globalnych szefów tego obszaru - Jamiego Erlichta i Zacka Van Amburga, którzy przeszli do zespołu technologicznego giganta z Sony Pictures Television w czerwcu tego roku.
Apple ma w swoim portfolio jeden własny format telewizyjny – talent show „Planet of the Apps" dostępny na płatnej platformie Apple Music.
Dołącz do dyskusji: Jay Hunt zajmie się rozwojem formatów wideo w Apple