Jak utrzymać kontrahenta?
Travelplanet.pl wprowadza nową markę handlową
Dobre świadczenia dodatkowe to podstawa w utrzymaniu kluczowych klientów każdej firmy. Po raz pierwszy w Polsce pojawiło się narzędzie o tak szerokim zastosowaniu wspomagające tę działalność. Bony turystyczne to idealny sposób premiowania kontrahentów i budowania długotrwałych relacji biznesowych.
Internetowe Biuro Podróży Travelplanet.pl wprowadziło w czerwcu nową markę TravelPass Polska, przeznaczoną głównie do obsługi klientów korporacyjnych i sprzedaży bonów turystycznych. Jak mówi Jakub Mazur - Dyrektor Marketingu Travelplanet.pl jest to kontynuacja przyjętej przez firmę strategii rozwoju. Dotychczas sprzedawaliśmy bony pod marką Travelplanet.pl, jednakże podobnie jak w przypadku sprzedaży biletów lotniczych i naszego serwisu Aero.pl postanowiliśmy wydzielić oddzielną markę, po wejściu produktu w odpowiednią fazę rozwoju.
Bony dystrybuowane przez TravelPass Polska są unikalnym narzędziem jakie otrzymał rynek korporacyjny w Polsce. Mogą być przeznaczone do premiowania kontrahentów, motywowania pracowników lub jako element systemu lojalnościowego. Realizacja bonów odbywa się w Travelplanet.pl co sprawia, że narzędzie jakie otrzymał rynek ma niespotykany do tej pory zakres zastosowania. Jest to efektem szerokiej oferty jaką dysponuje Travelplanet.pl. W sezonie letnim klient ma do wyboru około 100tys ofert. W okresie zimowym dostępne są wyjazdy narciarskie, sylwestrowe, czy też egzotyczne. Osoba posiadająca kupon nie jest w żaden sposób ograniczona planowaniem swojego wypoczynku, jak to ma miejsce w przypadku innych produktów tego typu - podsumowuje Witold Szlachta Corporate Business Manager TravelPass.
Dodatkowym atutem realizacji bonów w Travelplanet.pl jest bezpieczeństwo wyjazdu, gdyż biuro to zarządza ryzykiem związanym z rynkiem organizatorów turystyki. Staramy się określać ryzyko współpracy z danym touroperatorem, jeśli jest zbyt wysokie rezygnujemy z jego sprzedaży. W roku ubiegłym podziękowaliśmy za współpracę jednemu z największych biur - miesiąc przed ich upadkiem. Żaden z naszych klientów nie został poza granicami kraju - mówi Jakub Mazur. Jest to idealna sytuacja dla osób realizujących kupon, gdyż mogą się one czuć w pełni bezpiecznie bo mają dostępny sprawdzony produkt turystyczny.
Równocześnie z wprowadzeniem nowej marki został uruchomiony serwis TravelPass Polska pod adresem www.travelpass.pl, który zawiera dokładne informacje na temat bonów, ich realizacji i sposobów wykorzystania Stronę www stworzyła agencja interaktywna eFabrika.
Dołącz do dyskusji: Jak utrzymać kontrahenta?