IQ Marketing dla Avon Polska
Firma Avon rozpoczęła akcję samplingową promującą udoskonaloną linię kosmetyków Skin So Soft
Sampling odbywa się w salonach prasowych InMedio i Relay zlokalizowanych na terenie całej Polski. Za organizację i koordynację samplingu oraz szkolenie personelu salonów prasowych odpowiedzialna jest agencja IQ Marketing (Poland).
Zgodnie z założeniami akcji każda kobieta w wieku około 18-49 lat, która zakupi jeden lub kilka tytułów magazynów kobiecych, prasę codzienną lub inny artykuł dostępny w salonie prasowym, z wyjątkiem wyrobów tytoniowych, otrzyma saszetkę z próbką nawilżającego balsamu do ciała Skin So Soft, jako upominek od firmy Avon. Celem samplingu jest zachęcenie do zapoznania się i spróbowania kosmetyków z linii Skin So Soft, opartych na technologii Softness Delivery System, czyli systemie zawierającym opatentowany kompleks unikalnych składników, m.in. płatków kwiatów i olejków jojoba, wygładzających skórę. Obdarowane osoby, zainteresowane kosmetykami firmy Avon, mogą wypełnić i pozostawić w salonie prasowym kupon, na podstawie którego otrzymają indywidualną ofertę od konsultantki firmy.
Akcja samplingowa potrwa od 31 stycznia 2005.
Dołącz do dyskusji: IQ Marketing dla Avon Polska