SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Internetowa gra podróżnicza promuje Pysio

Internetowa gra podróżnicza promująca napój Pysio została rozbudowana o część poświęconą Brazylii. W skierowanej do dzieci aplikacji głównym bohaterem jest smok będący ikoną tej marki.

Działająca na stronie internetowej www.Pysio.pl gra podróżnicza została rozbudowana o część poświęconą Brazylii. Skierowana do dzieci w wieku 8-14 lat aplikacja pozwala poznać ciekawe miejsca tego kraju, panujące w nim obyczaje i żyjące tam zwierzęta. Przewodnikiem w tej wirtualnej podróży, łączącej rozrywkę i edukację, jest smok będący ikoną tej marki.

pysio

Internetowa aplikacja, której niektóre elementy można wydrukować bezpośrednio ze strony i wykorzystać do gry planszowej, umożliwiała do tej pory zwiedzenie Australii i Francji. Serwis przygotowała agencja interaktywna Venti, która zapowiada rozbudowanie go o sekcje poświęcone kolejnym krajom.

Dołącz do dyskusji: Internetowa gra podróżnicza promuje Pysio

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl