Internetowa gra podróżnicza promuje Pysio
Internetowa gra podróżnicza promująca napój Pysio została rozbudowana o część poświęconą Brazylii. W skierowanej do dzieci aplikacji głównym bohaterem jest smok będący ikoną tej marki.
Działająca na stronie internetowej www.Pysio.pl gra podróżnicza została rozbudowana o część poświęconą Brazylii. Skierowana do dzieci w wieku 8-14 lat aplikacja pozwala poznać ciekawe miejsca tego kraju, panujące w nim obyczaje i żyjące tam zwierzęta. Przewodnikiem w tej wirtualnej podróży, łączącej rozrywkę i edukację, jest smok będący ikoną tej marki.
Internetowa aplikacja, której niektóre elementy można wydrukować bezpośrednio ze strony i wykorzystać do gry planszowej, umożliwiała do tej pory zwiedzenie Australii i Francji. Serwis przygotowała agencja interaktywna Venti, która zapowiada rozbudowanie go o sekcje poświęcone kolejnym krajom.
Dołącz do dyskusji: Internetowa gra podróżnicza promuje Pysio