Internauci wolą treści wspierane reklamami od płatnych
Ponad 70 procent internautów preferuje wspierane reklamami treścidostępne na stronach internetowych od płatnych.
Blisko 90 procent badanych stwierdziło, że zazwyczaj odwiedzawitryny wspierane reklamami - informuje na swojej stronieinternetowej eMarketer, powołując się na badanie przeprowadzoneprzez firmę ORC International na zlecenie organizacji DirectMarketing Association.
Zaledwie 10 procent badanych przeważnie korzysta ze stron, zadostęp do których wymagane są płatności w postaci subskrypcji bądźjednorazowych opłat.
70 procent respondentów twierdząco odpowiedziało na pytanie, czysą świadomi, że firmy internetowe zbierają informacje na tematstron jakie odwiedzają. Spośród pozostałych 30 procentnieświadomych takiego postępowania firm, większość w ogóle niekorzysta z Internetu.
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: Internauci wolą treści wspierane reklamami od płatnych