InterContinental w natarciu
Kampania przygotowana przez IRR i The Warsaw Voice dla InterContinentala
Instytut Rozwoju Reklamy (IRR) wspólnie z redakcją The Warsaw Voice przygotował projekt akcji BTL promującej sub-brandy hotelu InterContinental Warszawa - centrum RiverView Wellness Centre, restauracji Frida i Downtown oraz apartamentów mieszkalnych Residence Suites.
Akcja została skierowana do osób pracujących w dużych centrach biurowych w sercu Warszawy. Z jednej strony ma na celu popularyzację walorów hotelu jako miejsca, gdzie można zjeść lunch (restauracja Frida) lub niedzielny brunch (restauracja Downtown) czy skorzystać klubu fitness i basenu (RiverView Wellness Centre) na najwyższych piętrach hotelu, skąd widać Wisłę i całą panoramę Warszawy, z drugiej zaś przyciągnięcie prenumeratorów dla tytułów The Warsaw Voice i The Polish Voice.
Od połowy maja do września w kilkunastu wybranych centrach biurowych ustawione będą utrzymane w stylistyce hotelu InterContinental Warszawa standy z bezpłatnymi egzemplarzami The Warsaw Voice i hasłem "InterContinental i The Warsaw Voice - zapraszają". W tym czasie w każdym numerze tygodnika znajdą się reklamy oraz inserty promujące poszczególne hotelowe sub-brandy, a w wybranych numerach także teasery na stronie tytułowej.
Jest to bardzo innowacyjny projekt i wspaniala okazja dla naszego hotelu do dotarcia do szerszego kregu klientow biznesowych inaczej niz przez reklame w prasie. O ile wiem, po raz pierwszy hotel bierze udzial w takiej akcji marketingowej - powiedziala Ann Waterston, dyrektor sprzedazy i marketingu hotelu InterContinental Warszawa.
Elastyczności wydawcy The Warsaw Voice i otwartość managementu hotelu InterContinental Warszawa w połączeniu z kreatywnością naszego zespołu pozwoliły zorganizować wspólną akcję, przełamującą tradycyjny schemat reklamodawca-agencja-medium. W przypadku tej akcji zyskują, i to w wielu wymiarach, wszystkie strony - mówi Rafał Maryńczak, dyrektor obsługi klienta i wiceprezes IRR.
IRR rozpoczął obsługę hotelu InterContinental Warszawa na długo przed jego oficjalnym otwarciem. Oprócz przygotowania serii materiałów poligraficznych oraz BTL-owych, IRR jest autorem i wykonawcą kampanii wprowadzającej hotel na polski rynek - która nosiła tytuł "The heart of Warsaw" oraz drugiej linii kreatywnej kampanii "Chess". W obydwu kampaniach została wykorzystana charakterystystyczna sylwetka hotelu.
Kampanii "The heart of Warsaw" towarzyszyła grafika prezentująca wykres EKG nałożony na linię horyzontu Warszawy, ze skokiem linii wykresu w miejscu, gdzie napotykała na budynek hotelu.
Majowa kampania "Chess" i pod względem idei ogólnej, jak i wizualizacji stanowi kontynuację zabawy z kształtem i wysokością hotelu. Grafika przedstawia linię horyzontu, na której sylwetka InterContinental Warszawa otoczona jest - niczym innymi budynkami - kształtami figur szachowych. Obrazowi towarzyszy bazujące na grze słów proste i dobitne hasło "Check in" - wykorzystujące zarówno terminologię szachową jak i hotelarską.
Dołącz do dyskusji: InterContinental w natarciu