SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Inpost zmienia pozycjonowanie i wizerunek

Operator pocztowy Inpost kończy kompleksowy rebranging. Firma zmienia nie tylko identyfikację wizualną i claim, lecz także pozycjonowanie i strategię komunikacyjną.

Nowe pozycjonowanie operatora pocztowego Inpost jest oparte na nastawieniu do klientów i dostosowywaniu się do ich potrzeb, w ramach czego została wprowadzona usługa Paczkomaty 24/7. Umożliwia ona odbiór rzeczy kupionych w internecie o dowolnej porze w specjalnych automatach.

inpost

Jednocześnie Inpost zyskał nową identyfikację wizualną i claim "Nowoczesna Poczta", które mają podkreślać zmiany w pozycjonowaniu tej marki. Wszystkie działania składające się na ten rebranding zrealizowała agencja FireFly Creation.

Dołącz do dyskusji: Inpost zmienia pozycjonowanie i wizerunek

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl