SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'idea awards 2005' w fazie finałowej

XIV edycja pierwszego w Polsce konkursu reklamy dobiega finału

Konkurs trwał przez cały rok 2004 i wyłonił finalistów reklamy radiowej; telewizyjnej i prasowej  w sześciu kategoriach Motoryzacja; Moda; Medycyna; Konsumpcja; Usługi i inne łącznie 72 reklamy. Innowacją i unikalnością konkursu jest to, że nagrody przyznawane są klientom zlecającym wykonanie reklamy, lecz nagrody również mogą otrzymać agencje reklamowe oraz inne firmy / osoby pracujące nad nią.

Konkurs jest bezpłatny.

Jury składające się z przedstawicieli polskich mediów i świata reklamy dokona wyboru zwycięzców przyznając Złotą, Srebrną i Brązową ideę.

Dołącz do dyskusji: 'idea awards 2005' w fazie finałowej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl