Hochland Twarogowy w plastrach i krążkach wsparty kampanią (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie do sprzedaży dwóch nowych segmentów serów twarogowych Hochland - plastrów i krążków. Akcję przygotowały i realizują firmy Grasp Group i ZenithOptimedia.
Ogólnopolska kampania, która potrwa do końca listopada br., podkreśla, że nowe segmenty serów twarogowych Hochland - plastrów i krążków - oferują naturalność i smak domowego jedzenia. Rodzina serów Hochland Twarogowych w plastrach dostępna jest w kilku wariantach smakowych: naturalnym, z chrzanem oraz z cebulką i szczypiorkiem, a także z pieprzem. Z kolei Hochland Twarogowy w krążkach oferowany jest w trzech wariantach: Naturalny - 8 x naturalny; Mix - naturalny, z cebulką i szczypiorkiem, z chrzanem; Duo - naturalny, z pieprzem.
Akcja reklamowa obejmuje telewizję (TVP, TVN, Polsat, stacje tematyczne), radio (RMF, Radio Zet, ok. 120 stacji lokalnych), outdoor (1300 nośników w 20 miastach), internet, prasę, PR oraz punkty sprzedaży (materiały POS).
Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja Grasp Group, a zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia.
Dołącz do dyskusji: Hochland Twarogowy w plastrach i krążkach wsparty kampanią (wideo)