Heinz zmienia etykietę ketchupu
Po raz pierwszy od 40 lat firma Heinz zmieniła etykietę swojego ketchupu.
Celem odświeżenia etykiety jest podkreślenie, że ketchup Heinza zawiera tylko świeże i naturalne składniki - informuje serwis Brand Republic.
Na przedzie wszystkich butelek, pod obrazkiem prezentującym pulchnego pomidora na pnączu, pojawi się nowy slogan reklamowy "grown, not made" ("dojrzały, nie fabryczny").
Z kolei butelki mają stać się krystalicznie czyste w wyniku przejścia przez producenta na przetwarzalne, plastikowe butelki typu PET, które mają mieć taką samą klarowność jak szkło. Dzięki temu butelki z ketchupem Heinza mają być lżejsze o 9 procent, co przyniesie oszczędności rzędu prawie 340 ton plastiku rocznie.
Nowy wygląd ketchupu Heinza został zaprojektowany przez agencję projektancką Vibrandt. Przed wprowadzeniem go na rynek producent zwrócił się do swoich klientów, z których aż 87 procent stwierdziło, że lepiej komunikuje on ponad 130-letnie doświadczenie firmy na rynku.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Heinz zmienia etykietę ketchupu