"Harnaś drwalem"
Nowa kampania telewizyjna marki Harnaś
W piątek, 21 stycznia, ruszyła nowa telewizyjna kampania reklamowa piwa HARNAŚ.
Głównym celem zimowej kampanii jest przekazanie konsumentom walorów marki HARNAŚ, tzn. przedstawić HARNASIA jako piwo konkretne z góralskim charakterem
i rodowodem.
Podobnie jak poprzednie spoty, również ten utrzymany jest w konwencji filmu animowanego, który w dowcipny i charakterystyczny sposób przedstawia świat marki Harnaś.
W nowym spocie HARNASIOWI, towarzyszy ponownie motyw muzyczny z "Janosika" Jerzego Passendorfera, kojarzony z marką od początku jej obecności na rynku. Pojawia się też obok niego nowa bohaterka filmu - Maryna.
30 sekundowy film reklamowy pt. "Drwal" emitowany będzie na antenach TVP1, TVP2, Polsatu i TVN.
Kreacja: agencja Red8 Communications Group:
Studio produkcyjne: Graffiti Film Sp. z o.o
Zakup mediów: Initiative Media
Dołącz do dyskusji: "Harnaś drwalem"