Grey Global Group stawia na Polskę
Grey Global Group przenosi do Warszawy biura na Europę Środkową i Wschodnią. Od września Warszawa będzie koordowała pracy 22 biur regionu.
- Wybraliśmy Warszawę jako centrum koordynacji ze względu na niezwykle szybko rozwijający się i istotny dla Grey Worldwide rynek w Polsce – mówi Piero Leone, szef firmy na region. Dzięki tej zmianie – dodaje – zyskają zarówno dotychczasowi klienci Grey Warszawa oraz nasi pracownicy: wszyscy będą mieli szybki dostęp do najlepszych zasobów naszej firmy. Warszawskie biuro, poza siedzibą regionalnego managmentu, będzie bowiem centrum planowania, koordynacji projektów, HR, badań i innowacji.
Nowa rola Grey Warszawa w regionie oznacza także nową strukturę. Prezesem firmy w Polsce oraz CEO Grey Global Group na Europę Środkowo-Wschodnią będzie rezydujący do tej pory w Budapeszcie Włoch – Piero Leone.
Nowym Deputy Managing Directorem został Krzysztof Jankowski. Jego zadaniem będzie przede wszystkim codzienna praca z klientami oraz nowy biznes. Jestem bardzo zadowolony z dołączenia do warszawskiego teamu w tak przełomowym momencie dla biura, jak i regionu – mówi Jankowski – mam nadzieję, że moje praca przyczyni się do rozwoju Grey w Europie Środkowo-Wschodniej.
Krzyszof Jankowski przez ostatnie 5 lat pracował w agencji reklamowej Euro RSCG i w tym czasie przyczynił się do znacznego rozwoju firmy. Z branżą reklamową Jankowski związany jest od 1992 roku, pracując zarówno po stronie klienta, jak i agencji. Jego kariera zawodowa obejmuje pracę w Polsce jak i w Rosji.
Zarówno Jankowski, jak i Leone będą wspierani przez związany z Grey Warszawa przez wiele lat utalentowany team szefów poszczególnych komórek: Grey Worldwide (ATL), Argonauts (reklama interaktywna, internet), G2 (BTL), GCI (PR).
Obecnie klientami Grey Worldwide Warszawa są:
BAT, DWS, Glaxo Smithkline, Grupa Żywiec (Tatra, Tatra Mocne, Specjal, Leżajsk, Heineken, Freeq), Hyundai, Hochland, Nokia, Novartis, Prima, Procter&Gamble (Lenor, Pantene, Londa, H. Boss), Sara Lee (Ambi Pur), TOZ, Wyeth, Dell, Medtronic, GEFCO.
O Grey Global Group
Spółka z grupy WPP, jest zdobywcą nagrody Euro Effie dla najlepszej agencji sieciowej w roku 2005 i jedną z największych organizacji reklamowych na świecie.
Grey Global Group skupia niezależne organizacyjnie firmy, działające pod własnymi markami w wielu dziedzinach związanych z przekazywaniem informacji, takich jak: reklama, public relations/kształtowanie opinii publicznej, marketing, budowanie marek, marketing bezpośredni, promowanie sprzedaży, marketing interaktywny oraz usługi medialne online i offline.
Dołącz do dyskusji: Grey Global Group stawia na Polskę