Golden Drum: Change Integrated agencją roku
W łącznej klasyfikacji festiwalu reklamy Golden Drum, który zakończył się w ubiegłym tygodniu w Portorożu, polska agencja Change Integrated uzyskała 36 punktów zdobywając tytuł agencji roku.
Zaledwie jeden punkt dzielił Change Integrated od następnej w kolejności McCann Erickson Israel (35 punktów). Na trzecim miejscu znalazła się Saatchi & Saatchi Romania (29 punktów), poźniej austriackie Demner, Merlicek & Bergmann i Lowe GGK Werbeagentur GESMBH, które uzyskały po 23 punkty.
Zdobycie pierwszego miejsca przez Change Integrated było możliwe dzięki wcześniejszemu zwycięstwu: Grand Prix w kategorii "Interactive" i "Media Campaigns" i Golden Watch w kategorii "Advertising Campaigns" - wszystko za działania wprowadzające na rynek tabletkę na kaca SpecTab.
Podczas piątkowej gali Golden Drum rozstrzygnięto też konkurs, w którym brały udział agencje reklamowe z byłych krajów socjalistycznych. Polacy zdobywali nagrody w kategorii Press i Outdoor. W tej pierwszej złoto przypadło Leo Burnett Warszawa za serię "Mosquitos - Salesman, Boss, Wife" dla preparatu Bros, a srebro agencji Grey Worldwide za kampanie "Windows" dla Lenora.
W kategorii Outdoor Polacy wywalczyli trzy srebra za kampanie: "Warsaw with GPS" Young & Rubicam dla iPlusa, "Buck" JWT dla Our Earth Foundation i "Woman in Chechnya" agencji DDB dla Amnesty International.
W 15. Dolden Drum wzięło udział 1594 uczestników z 42 krajów.
Dołącz do dyskusji: Golden Drum: Change Integrated agencją roku