Za nami 21. sezon „Gogglebox”. Ilu widzów miał progran TTV?
Tej jesieni program „Gogglebox. Przed telewizorem” oglądało średnio 334 tys. widzów – wynika z danych Nielsena. Emitujący format kanał TTV znalazł się na trzecim miejscu telewizyjnego rynku wśród widzów grupy komercyjnej.
21. sezon reality show „Gogglebox. Przed telewizorem” był emitowany na antenie TTV w poniedziałki o godz. 22.00 między 26 sierpnia a 25 listopada br. W tym czasie program gromadził przed telewizorami średnio 334 tys. widzów, co przełożyło się na rynkowy udział stacji TTV na poziomie 3,94 proc. wśród wszystkich widzów, 6,18 proc. w przedziale wiekowym 16-49 i 5,73 proc. w grupie 20-54 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Spośród wszystkich odcinków tego sezonu największą oglądalnością cieszyło się wydanie z 23 września. Wówczas „Gogglebox. Przed telewizorem” obejrzało średnio 417 tys. osób. Najmniej widzów, bo 263 tys. przyciągnął epizod z 4 listopada.
Stacja TTV trzecia na podium w grupie komercyjnej
Stacja TTV w porze emisji programu „Gogglebox. Przed telewizorem” była trzecią najchętniej wybieraną stacją wśród widzów z grupy komercyjnej 16-49, ustępując miejsca Polsatowi, będącemu liderem zestawienia oraz stacji TVN. Biorąc pod uwagę wszystkich widzów, TTV zajęło ósmą pozycję w telewizyjnym rynku.
Czytaj także: Zmarła uczestniczka „Gogglebox”
Format „Gogglebox. Przed telewizorem” zadebiutował na antenie TTV jesienią 2014 roku. To polski odpowiednik brytyjskiego oryginału pod tym samym tytułem, emitowanego w Channel 4. Reality show pokazuje reakcje bohaterów programu podczas oglądania telewizji. Do najbardziej rozpoznawalnych uczestników programu należą m.in. Sylwia Bomba, Agnieszka Kotońska, Mariusz Kozak czy Mateusz “Big Boy” Borkowski.
Dołącz do dyskusji: Za nami 21. sezon „Gogglebox”. Ilu widzów miał program TTV?