Gdańsk będzie promował turystykę biznesową
W sierpniu wystartuje nowy portal www.gdanskconvention.pl. To tylkojeden z elementów projektu "Promocja turystyki biznesowej jakomarkowego produktu Gdańska i Pomorza", którego realizacja zostaładofinansowana z środków unijnych.
- Gdańsk Convention Bureau - Biuro Konferencji iKongresów, które powstało w 2005 roku od początku swojejdziałalności prowadzi działania promocyjne, mające na celu wzrostznaczenia Gdańska na arenie spotkań międzynarodowych - mówiportalowi Wirtualnemedia.pl Anna Górska prezes GdańskiejOrganizacji Turystycznej (GOT). - Niestety z ograniczonymdotychczas budżetem, działania również były ograniczone asprowadzały się m.in. do: uczestnictwa w targach turystykibiznesowej w kraju (BTF W-wa) i w za granicą (IMEX Frankfurt 2008 i2009 oraz EIBTM Barcelona 2008), członkostwo w ICCA, szkoleniakadry GCB na konferencjach ICCA - dodaje.
30 lipca br odbyło się podpisanie umowy o dofinansowanieprojektu "Promocja turystyki biznesowej jako markowego produktuGdańska i Pomorza". Jest to kompleksowa kampania promocyjnaturystyki biznesowej na krajowym i zagranicznym rynku turystycznym.Jej efektem ma być wzmocnienie marki i wizerunku Gdańska i Pomorzajako celu turystyki biznesowej.
Całkowita wartość projektu to niemal 3 mln zł. Ponad 2 mln złpochodzi z funduszy unijnych (Priorytet 6 - działanie 6.2 -Promocja i informacja turystyczna.). Realizacja projektu planowanajest na trzy lata - do końca 2011 roku.
- W sierpniu planujemy start nowego portalu www.gdanskconvention.pl,wydanie katalogu obiektów konferencyjnych z Pomorza oraz produkcjefilmu promującego możliwości konferencyjne naszego województwa -wymienia Anna Górska.
Wcześniej GOT nie występował o wsparcie swoich inicjatyw z budżetuUE.
Dołącz do dyskusji: Gdańsk będzie promował turystykę biznesową