G+J Polska tnie koszty
Wydawnictwo G+J Polska wprowadza optymalizację kosztów wewszystkich obszarach swojej działalności. W związku z tym m.in.połączono redakcje "Naj" i "Mojego Gotowania" i zwolniono kilkaprocent załogi.
Redakcje "Mojego Gotowania" i "Naj" połączone zostały wplatformę kulinarną, którą kieruje dotychczasowa redaktor naczelna"Naj" Jolanta Orłowska. Dyrektorem wydawniczym "Mojego Gotowania"została Edyta Pudłowska, sprawująca tę funkcję w "Naj". W związku zpołączeniem redakcji obu pism nastąpi reorganizacja pracy wstrukturach redakcyjnych, marketingu i reklamy obu tytułów - podanow komunikacie przesłanym do portalu Wirtualnemedia.pl.
Dla magazynów "National Geographic", "Focus" oraz książekpowstaje grupa marketingowa pod kierownictwem Małgorzaty Nocuń,dyrektor wydawniczej "National Geographic" i "Focus". Rozwiązanieto ma na celu wykorzystanie synergii działań marketingowychprowadzonych dla tych marek.
W wyniku wprowadzonych zmian zatrudnienie w G+J Polska zostałoograniczone o kilka procent. Z wydawnictwem rozstają się m.in.Hanna Pawilonis, redaktor naczelna "Mojego Gotowania" orazKatarzyna Imiołek, redaktor naczelna "Rodziców" Obowiązki tejostatniej pełnić będzie dyrektor wydawnicza tego tytułu RenataSieroń.
Dołącz do dyskusji: G+J Polska tnie koszty