SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Frank Boulben szefem marketingu RIM

Frank Boulben będzie nowym szefem marketingu w Research In Motion (RIM). Firma ma też nowego dyrektora ds. operacyjnych.

Boulben będzie nadzorował globalne działania marketingowe kanadyjskiego producenta smartfonów BlackBerry. Stanowisko szefa marketingu w RIM było nieobsadzone od marca 2011 roku, kiedy zrezygnował z niego Keith Pardy (więcej na ten temat).

Boulben ostatnio był wiceprezesem ds. strategii, marketingu i sprzedaży w firmie LightSquared. Wcześniej pracował jako globalny dyrektor ds. strategii komercyjnej w Vodafone Group oraz wiceprezes ds. marki i marketingu konsumenckiego w Orange Group. Przed tym osiem lat spedził w Vivendi Universal.

RIM poinformował także, że stanowisko dyrektora ds. operacyjnych obejmie Kristian Tear, dotychczasowy wiceprezes Sony Mobile Communications.

Dołącz do dyskusji: Frank Boulben szefem marketingu RIM

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl