Focus Media Group rośnie w siłę
W ciągu ostatnich tygodni zespół Focus Media Group Technologiczny Dom Mediowy powiększył się o nowych członków.
Stanowisko Dyrektora Kreatywnego objął Tomas Mayer. Urodzony w Szwecji, do Polski przyjechał na początku lat 90. Rozpoczął studia na Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie na Wydziale Grafiki, które ukończył w 1997 roku. Doświadczenie zawodowe zdobywał w Young&Rubicam na stanowisku Senior Art Director. W ostatnich latach prowadził własne Studio Graficzne, obsługując takich klientów, jak Volvo, BMW, Sony Ericsson, BRE Bank, Starwood Hotels (Westin, Sheraton). W wolnych chwilach Tomek pracuje społecznie na rzecz fundacji Polskiego Bractwa Kawalerów Gutenberga. Jego pasje to malarstwo i grafika a swoje prace wystawia w Warszawie i Sztokholmie.
New Bizness Directorem Focus Media Group został Grzegorz Rejchel. Grzegorz jest absolwentem Łódzkiego Uniwersytetu, gdzie studiował na Wydziale Marketingu i Zarządzania. Ostatnio pracował w Telepizza Poland, gdzie pełnił stanowisko New Business Development Managera. Doświadczenie zdobywał też w Elka Pieterman Polska, Avon Cosmetics Polska, Fastline, Gillette Poland. Jego hobby to fotografia, sporty letnie – kolarstwo, rolki, squash, sporty zimowe – snowboard i muzyka.
Dział Obsługi Klientów zasilił Sławek Staręga, nowy Account Menager. Jest absolwentem Wyższej Szkoły Ubezpieczeń i Bankowości w Warszawie oraz Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie studiował na Wydziale Interkulturalne Studia Europy Środkowo-Wschodniej. Pracę rozpoczął w ING Nationale-Nederlanden, gdzie tworzył i prowadził Departament Obsługi Klienta, w tym projekt CRM (Customer Relationship Managment), oraz był kierownikiem Contact Center. Do Focus Media Group przeszedł z Agencji Reklamowej Pelargos, gdzie również obejmował stanowisko Accounta. Jednym z jego największych osiągnięć zawodowych było wdrożenie systemu CRM dla ING Nationale-Nederlanden. W wolnych chwilach lubi pisać krótkie opowiadania absurdu oraz gotować. Oprócz tego fascynuje się fotografią reportażową.
Zespół kreatywny zasilili Aneta Gumienna oraz Samuel Redlin obejmując stanowiska Art Directorów.
Aneta jest absolwentką Akademii Sztuk Plastycznych i Technik Wizualnych w Warszawie, zaś obecnie studiuje Komunikację Wizualną na Wydziale Wzornictwa Przemysłowego w Koszalinie.
Kluczową rolą w jej życiu zawodowym odegrała praca w agencji UDSN Tuba. Pracowała nad kampaniami reklamowymi w zakresie ATL, BTL, marketingu bezpośredniego i marketing events. Brała udział w przygotowaniu strategii reklamowych dla kluczowych klientów agencji. Specjalizowała się wprowadzaniem nowych firm i marek na rynek poprzez opracowywanie ich identyfikacji wizualnych, graficznych i wizerunkowych.
Samuel studia filozoficzne na UW traktował jako gimnastykę umysłu. Od 9 lat związany jest z branżą reklamową. Pracował m.in. w agencjach ParaStudio i NoLimits Polska na stanowiskach: designera, copywritera i art directora. W tym okresie tworzył projekty między innymi dla GedeonRichter, GSK (Aquafresh, Corega, Sensodyne), Kraft (3Bit, Jacobs), Johnson&Johnson, Orbis, Walt Disney, Miraculum (Tlenoterapia), Neutrogena, Davidoff, Armani, Boss i L`Oreal.
Poza pracą zawodową czas poświęca swojej pasji: muzyce (jest kompozytorem muzyki do 2 spektakli Teatru Plastycznego MAKATA wystawianych na Międzynarodowym Festiwalu Teatralnym MALTA w Poznaniu).
Dołącz do dyskusji: Focus Media Group rośnie w siłę