81,3 tys. zł za spot przy finale Ligi Mistrzów w TVP1
W ogłoszonym przez Biuro Reklamy Telewizji Polskiej cenniku reklamowym na maj najwyższą ceną ustalono dla spotu przy transmisji finałowego meczu Ligi Mistrzów w TVP1. Kosztuje 81,3 tys. zł netto.
Na 81,3 tys. zł netto (cena bez VAT i rabatów dla spotu 30-sek.) wyceniono reklamę przy finałowym meczu Ligi Mistrzów, który będzie transmitowany w TVP1 28 maja br.
Niewiele mniej, bo 73,8 tys. zł trzeba zapłacić za spot przy pokazywanym w niedzielne wieczory w TVP1 programie "Sanatorium miłości". Z kolei reklama przy serialu "Stulecie winnych" w niedziele kosztuje 71,5 tys. zł.
14 maja br. TVP1 pokaże finał 66. Konkursu Piosenki Eurowizji Turyn 2022. Zainteresowani obecnością reklamową przy nim marketerzy muszą liczyć się z wydatkiem rzędu 56,6 tys. zł.
Na 53,6 tys. zł wyceniono reklamę przy serialu "Ojciec Mateusz", na 38,8 tys. zł - spot przy "Na sygnale", i na 35,6 tys. zł spot przy "Komisarzu Alexie".
77,7 tys. zł trzeba zapłacić za reklamę przy "Wiadomościach". Cena reklamy przy prognozie pogody wynosi 73 tys. zł dla emisji w niedzielne wieczory i 72,7 tys. zł w dni powszednie. Stawki dla reklam przy serwisie sportowym wynoszą odpowiednio 32,3 tys. zł i 41,3 tys. zł.
W TVP2 najwięcej kosztuje reklama przy serialu "M jak miłość" - 79,5 tys. zł. Za spot przy "Barwach szczęścia" reklamodawcy zapłacą 54,6 tys. zł, a za reklamę przy serialu "Na dobre i na złe" - 47,9 tys. zł.
Biuro Reklamy TVP jako pierwsze podało ceny reklam na maj.
Dołącz do dyskusji: 81,3 tys. zł za spot przy finale Ligi Mistrzów w TVP1