„Elle” z dodatkiem „Polska Moda”
Miesięcznik „Elle” (Burda Media Polska) dołączył do czerwcowego wydania (na rynku od czwartku 6 maja) dodatek „Polska Moda”. Powstał on we współpracy z organizatorami imprezy FashionPhilosophy Fashion Week Poland.
Miesięcznik „Elle” (Burda Media Polska) dołączył do czerwcowego wydania (na rynku od czwartku 6 maja) dodatek „Polska Moda”. Powstał on we współpracy z organizatorami imprezy FashionPhilosophy Fashion Week Poland.
W 16-stronicowej wkładce, wydanej w formacie gazetowym (280x410 mm), przedstawieni zostali wybrani polscy projektanci, inwestorzy, wykładowcy, dziennikarze i analitycy rynku mody. W dodatku znalazły się też zdjęcia kolekcji na sezon jesień–zima 2010/2011 autorstwa znanych polskich designerów, m.in.: Krzysztofa Stróżyny, Justyny Chrabelskiej, Macieja Zienia, Agnieszki Maciejak, Ani Kuczyńskiej, a także debiutantów łódzkiego Tygodnia Mody. W dodatku ogłoszony został też specjalny konkurs dla młodych projektantów.
Wydanie z dodatkiem ukazało się w nakładzie 118 700 egz. i normalnej cenie 7,40 zł. Numer będzie dystrybuowany m.in. wśród gości imprezy modowej FashionPhilosophy Fashion Week Poland, która odbędzie się w Łodzi w dniach 7-11 maja br. Wydawca nie zaplanował natomiast standardowej kampanii ATL dla tego wydania.
Średnia sprzedaż ogółem „Elle” w 2009 roku wyniosła 70 245 egz. (dane ZKDP).
Dołącz do dyskusji: „Elle” z dodatkiem „Polska Moda”