Ekstremalne wyzwanie TEQUILI
"Action Man - ekstremalne wyzwanie" to nowa akcja przygotowana przez TEQUILABTL GROUP dla The Lorenz Bahlsen Snack-World. Akcja obejmuje marki Crunchips, Curly, Peppies i Monster Munch. Nowością są podwójne wrzutki (naklejka plus karta) w promocyjnych opakowaniach chipsów. Akcja rusza w połowie lutego i potrwa do końca marca.
Kreacja oparta jest na przygodach znanego bohatera kreskówki - Action Mana. W objętych promocją opakowaniach chipsów i ekstruderów znajdują się podwójne wrzutki - zestawy zawierające naklejkę i kartę do gry przedstawiające Action Mana w akcji. Przygotowano dwa rodzaje kart - płaskie i trójwymiarowe z efektem ruchu. Z kolei do wybranych paczkach chipsów dołączone są specjalne albumy kolekcjonera, w których można zbierać naklejki. Przesłanie trzech dowodów zakupu daje szansę wygrania postaci Action Mana. Pięć dowodów natomiast Action Mana w zestawie z żaglem, snowbordem, delfinem, czy rowerem. W sumie do wygrania jest 10 tys. nagród. Grupę docelowa stanowią dzieci w wieku 5-12 lat lubiące kolekcjonować gadżety, widzowie kreskówki "Action Man".
O szczegółach akcji i regulaminie konkursu informują materiały POS - paski promocyjne na opakowaniach chipsów, plakaty. Informacje dostępne są również na stronie www.actionman.pl oraz na telestronach TVN. Przygotowano również spoty telewizyjne 30 i 45 sekundowe emitowane w TVN, Polsacie, TVP1, TVP2 oraz Fox Kids. Dodatkowo The Lorenz Bahlsen Snack-World będzie sponsorem serialu "Action Man" emitowanym w TVN w czasie trwania promocji.
TEQUILABTL GROUP odpowiedzialna jest za adaptację licencji na postać Action Mana należącej do firmy Hasbro, za kreację, opracowanie i przygotowanie całej akcji wraz z konkursem i dystrybucją nagród. Agencja projektuje i przygotowuje również materiały POS oraz jest autorem spotów telewizyjnych, produkowanych przez Stillking. Zakupem czasu antenowego zajął się Mediacom.
Dołącz do dyskusji: Ekstremalne wyzwanie TEQUILI