SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kibicowskie „Przeżyj to sam” oraz Twarowski i Ćwiąkała pełni emocji reklamują PKO Ekstraklasę w Canal+ (wideo)

Platforma nc+ zaczęła kampanię promującą transmisje z piłkarskiej PKO Ekstraklasy w stacjach Canal+. W spotach razem z kibicami występują dziennikarze piłkarscy nadawcy: Andrzej Twarowski i Tomasz Ćwiąkała.

Tomasz Ćwiąkała i Andrzej Twarowski w spocie transmisji w Canal+ z PKO EkstraklasyTomasz Ćwiąkała i Andrzej Twarowski w spocie transmisji w Canal+ z PKO Ekstraklasy

Spot z kampanii pokazuje, jak kibice śpiewają na stadionie przebój „Przeżyj to sam”. Jednocześnie prezentowane są ujęcia z widowiskowymi akcjami i efektownymi oprawami kibicowskimi z PKO Ekstraklasy. Emocjonują się tym zarówno fani na stadionach i przed telewizorami, jak też Andrzej Twarowski i Tomasz Ćwiąkała w kabinie komentatorów.

Reklamy podkreślają, że w stacji Canal+ transmitowane są trzy najciekawsze mecze z każdej kolejki PKO Ekstraklasy.

 

Wszystkie mecze PKO Ekstraklasy są natomiast pokazywane w uruchomionych w tym celu stacjach Canal+ Sport 3 i Canal+ Sport 4. Są one dostępne nie tylko w nc+, lecz także u innych operatorów telewizyjnych, m.in. w Cyfrowym Polsacie oraz Player.pl.

W Canal+ są też emitowane programy dotyczące PKO Ekstraklasy, od bieżącego sezonu niedzielna „Liga+ Extra” nie jest już dzielona na drugą część pokazywaną w Canal+ Sport. Do grona ekspertów stacji dołączył niedawno były bramkarz Radosław Majdan.

W ramach umowy obowiązującej od początku bieżącego sezonu po jednym meczu z kolejki transmituje Telewizja Polska w kanale otwartym. Kontrakt podpisano na dwa lata, publiczny nadawca i nc+ za transmisje zapłacą łącznie, licząc z kosztami produkcji, ok. 500 mln zł.

Działania reklamowe nc+ obejmują m.in. telewizję, kina oraz internet. Za kreację kampanii odpowiada agencja Havas Warsaw, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Havas Media.

ITI Neovision, operator platformy nc+, od kwietnia 2017 do końca ub.r. zanotował 3,78 mld zł wpływów sprzedażowych i 195,2 mln zł zysku netto, wobec 3,69 mld zł przychodów i 152,8 mln zł zysku we wcześniejszych 21 miesiącach. Firma zarabia głównie na opłatach od abonentów, zmniejszyła wydatki na produkcję treści, a zwiększyła na emisję stacji i marketing.

Dołącz do dyskusji: Kibicowskie „Przeżyj to sam” oraz Twarowski i Ćwiąkała pełni emocji reklamują PKO Ekstraklasę w Canal+ (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Pdk
Twarowski. Człowiek, który po krótkiej przerwie wrócił z podkulonym ogonem do C+ :)
odpowiedź