Ekspansja firmy odzieżowej Bytom. Chce otworzyć 16 sklepów firmowych
Spółka odzieżowa Bytom planuje otwarcie w tym roku 16 nowych sklepów firmowych, które sfinansuje ze środków własnych oraz z leasingu, poinformowała spółka w raporcie rocznym za 2010 r.
„Obecnie realizowana strategia polega na skupieniu się emitenta na sprzedaży wyrobów pod własną marką na rynku krajowym. W 2011 roku jednostka dominująca planuje dalsze zwiększenie liczby sklepów - otwarcie 16 nowych placówek" - podano w komunikacie.
Spółka zamierza otwierać nowe sklepy pod marką Bytom o łącznej powierzchni handlowej: w 2011 roku 2,3 tys. m. kw., w 2012 roku 1,6 tys. m. kw., a w 2013 roku 0,3 tys. m. kw.
Strategia na lata 2011-2014 obejmuje również stworzenie nowej marki męskiej odzieży formalnej i uruchomienie 1,5 tys. m. kw. powierzchni handlowej sklepów.
Spółka podała, że w tym roku zamierza także kontynuować w 2011 roku program restrukturyzacji oraz zmniejszyć poziom zatrudnienia w spółce.
Spółka odzieżowa Bytom miała 30,46 mln zł skonsolidowanej straty netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w 2010 roku wobec 24,06 mln zł straty rok wcześniej. Skonsolidowane przychody wyniosły 66,94 mln zł wobec 97,52 mln zł rok wcześniej.
Dołącz do dyskusji: Ekspansja firmy odzieżowej Bytom. Chce otworzyć 16 sklepów firmowych